OTC Brand manager

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

Ügyfelünk egy országszerte ismert patikalánc, egy kissé elfeledett portfólió újragondolására, és magának a márkának a felépítésére keres gyógyszeriparban tapasztalt brand managert.

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • A márka jelenlétéhez és fejlesztéséhez tartozó stratégiai irányokat ki kell még alakítani, ez lesz az elsődleges fókusz
  • Marketingkampányok tervezéséért és lebonyolításáért is te leszel a felelős, illetve az ezzel kapcsolatos anyagok kialakításáért (különféle promóciós anyagok, prezentációk)
  • Piackutatás elvégzése az eredményorientáltság jegyében
  • Te leszel a felelős azért, hogy fejlődjenek a márka KPI-jai
  • Hozzád tartoznak majd az éves budget és elszámolások felügyelete

Amit ajánlunk

  • Versenyképes fizetés
  • Pörgős, dinamikus csapat
  • Tanulásra való lehetőség, nagy felelősség
  • Modern munkakörnyezet

Amit tőled kérünk

  • Főiskolai/Egyetemi szakirányú diploma
  • Legalább 3 év releváns márka/marketingkommunikációs/brand manageri tapasztalat erős
  • márkafejlesztési fókusszal
  • Kiváló kapcsolatteremtő és szervezőkészség, csapatjátékos személyiség

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

Budapest


Munkavégzés jellege

Teljes állás


Szakterület

Marketing, Média, PR


Jelentkezési határidő

2023.03.30.


Heti munkaórák

40


Napi munkaórák

8