Tax & Transfer pricing specialist

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

Verhetetlen vagy tranferárazásban, de már unod és más adózási kérdésekkel is szívesen foglalkoznál?
Több mint 5 éve dolgozol már tax területen és folyékonyan beszélsz angolul?
Szereted a szakmádat, de lazább keretekre vágysz a munkádban és a professzionalitás megőrzése mellett egy élhető munkahelyre szomjazol?

Ha az eddigiekre igen a válaszod, akkor van egy remek lehetőségünk számodra! Olvasd tovább a hirdetésünket!
Az állás 8 órás, de ha te csak 6-ban szeretnél dolgozni az is megoldható.
Ügyfelünk egy magyar pénzügyi és adózási tanácsadással foglalkozó, magas szakmai szintet képviselő iroda, akik szeretnék megerősíteni a transzfeárazási részlegüket, hogy még összetettebb kérdésekben is magabiztosan tudják támogatni az ügyfeleiket.

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • Feladatod lesz főként nemzetközi pénzügyi és FMCG szektorban tevékenykedő vállalatok és nemzetközi háttérrel rendelkező magyar nagyvállalatok általános adótanácsadási feladatainak ellátása
  • Proaktív transzferárazási optimalizációs javaslatok kidolgozása, finomhangolása, figyelembe véve a vállalati célkitűzéseket és a nemzetközi adórendszerek sajátosságait
  • Aktív részvétel az általános forgalmi adózási, társasági adózási és tranzakciós (M&A) tanácsadási projektekben
  • Kövesd figyelemmel az adózási jogszabályok változásait, támogasd az ügyfeleket a változásokra való felkészülésben
  • Számítanak Rád a pénzügyi és gazdasági adatok elemzésében a transzferárazási döntések megalapozásához

Amit ajánlunk

  • Versenyképes fizetés
  • Home office, heti 2 nap irodai bejárással és rugalmasság= work-life balance-t tudsz tartani az életedben
  • Stabil, támogató munkakörnyezet
  • Felelősségteljes, értékteremtő munka
  • Kompetens, hozzáértő szakmai kollégák
  • Fejlődési lehetőség vezető pozícióban a transzferárazási tanácsadás területén

Amit tőled kérünk

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Legalább 4-5 év releváns munkatapasztalat transzferárazási területen Big4 vagy más elismert tanácsadó cégnél, hatóságnál, vagy multinacionális vállalatnál
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás, mert a napi munkád során szükséged lesz rá
  • Ügyfélkozpontú attitűd jellemez
  • Legyél megoldás orientált, határozott, és strukturált
  • Time managementben kiemelkedő vagy, ezért a szigorú határidők betartása számodra nem jelent problémát
  • Kiváló szakértői ismeretek a transzferárazás területén, dokumentációkészítés és ellenőrzés terén
  • Magabiztos kommunikációs képességek, csapatmunkára való képesség

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

Budapest


Munkavégzés jellege

Teljes állás


Szakterület

Pénzügy, Könyvelés


Jelentkezési határidő

2023.09.30.


Heti munkaórák

40


Napi munkaórák

8