Tax Manager

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

Partnerünk egy nemzetközi hátterű, hazai piacon is meghatározó FMCG vállalat, amelynek márkái nap mint nap ott vannak a vásárlók otthonában. A cég több évtizedes múltra tekint vissza, miközben folyamatosan újít, reagál a fogyasztói igényekre és fenntartható módon fejlődik.

A vállalat célja nem csupán a piaci siker, hanem az is, hogy kultúrát teremtsen: egy olyan munkahelyi közösséget, ahol tisztelik a szakmai tudást, elismerik az egyéni teljesítményt, és ahol a csapatmunka valódi értéket jelent.

Az adózási folyamatokat jelenleg egy jól működő rendszer támogatja, de a cél az, hogy egy tapasztalt szakemberrel új szintre emeljék ezt a területet. Ha olyan helyet keresel, ahol a munkád kézzelfogható eredményeket hoz, ahol partnerként számítanak rád, és ahol a szakmai fejlődésed is támogatást kap, akkor itt megtalálhatod a helyed.

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • Te irányítod a vállalat adózási folyamatait – legyen szó áfáról, társasági adóról vagy helyi adókról
  • Képviselsz és együttműködsz – a NAV-val, a könyvvizsgálókkal és külső adótanácsadókkal
  • Gondoskodsz arról, hogy a vállalat mindig naprakészen és szabályosan működjön az adózási területen
  • Támogatod az adóellenőrzéseket, elkészíted és frissen tartod a szükséges dokumentációkat
  • Nálad futnak össze a transzferáras teendők is – dokumentáció, riportok, egyeztetések
  • Szorosan együttműködsz a pénzügyi és üzleti csapattal – tőled lesz kerek a működés
  • Szeretnénk, ha részt vennél nemzetközi adózási projektekben is – nálunk erre is van lehetőség

Amit ajánlunk

  • Egy stabil, piacvezető márka biztonsága, ahol hosszú távon gondolkodhatsz
  • Versenyképes juttatási csomag és bónuszrendszer, ami valóban tükrözi a teljesítményedet
  • Modern, nyitott vállalati kultúra, ahol érték a tudásod, a hozzáállásod és a személyiséged
  • Inspiráló szakmai környezet, ahol támogatják az új ötleteket, az önálló gondolkodást és a fejlődést
  • Lehetőséged lesz valódi hatással lenni – nem csak adminisztrálsz, alakítod is a működést

Amit tőled kérünk

  • Felsőfokú gazdasági végzettség és mély adózási tudás, amit magabiztosan használsz
  • Legalább 5-6 év tapasztalat adózási területen, ideális esetben egy multinacionális vagy FMCG környezetben
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás – nemzetközi partnerekkel is dolgozol majd
  • Előny, ha már irányítottál csapatot – de ha most készülsz vezetői szerepbe lépni, itt támogatást kapsz hozzá
  • Precizitás, rendszerszemlélet és üzleti gondolkodás, amely segít stratégiai döntésekben is

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

Pest megye


Munkavégzés jellege

Teljes állás


Szakterület

Pénzügy, Könyvelés


Jelentkezési határidő

2025.05.31.


Heti munkaórák

40


Napi munkaórák

8